Získejte a udržte si super kondici

Je vaším cílem

  • dlouhodobě udržet stálou hmotnost a pevnou postavu
  • přibrat zdravě tělesnou hmotu
  • vyčistit tělo a celkově zlepšit metabolismus
  • dlouhodobě se udržet ve skvělé kondici
  • zlepšit svoji výživu
  • zbavit se únavy, lépe regenerovat, získat vitalitu

Z vlastní zkušenosti vím, jaké to bylo, když jsem nevěděla, jak správně jíst. Dnes vím, po jakých živinách mám koukat, jak si jídlo zorganizovat, jak se rychle a kvalitně najíst. Neřeším svoji váhu, kvalitu vlasů a pleti, únavu nebo trávicí problémy, protože moje tělo funguje funguje lépe než když mi bylo 20. Protože vím jak na to. Pomohu i vám s kondiční stravou a doplněním živin.

Blanka Roučkováváš wellness kouč

Kondiční strava začíná kondiční snídaní

  1. Co jste měli dnes ke snídani?
  2. Jak se cítíte během dne?
  3. Co dál během dne jíte?

Zkuste si na tyto otázky odpovědět. Špatná výživa, růst váhy, trávicí problémy, únava během dne - to vše začíná při snídani. Správně sestavenou snídaní se vyhnete jak nedostatku živin, tak růstu váhy, trávicím problémům, únavě v průběhu dne i tendenci volit nesprávné potraviny během dalších jídel. Správnou snídaní začíná i program hubnutí.

Představte si svoje tělo složené ze 100 triliónů buněk, které potřebuje kolem 100 živin jeden každý den. Každý den potřebujeme dostatek živin, protože když spíme, to je doba, kdy naše tělo intenzivně regeneruje a spotřebovává živiny. Během dne musíme všechny živiny doplnit, aby naše tělo mohlo opět regenerovat.

Vynechání snídaně nebo nevhodně sestavená snídaně znamená, že tělu nedodáme potřebné živiny. Vznikají pak problémy, které se kumulují. Únava během dne, chutě, tíhnutí k nevhodným potravinám během dne, zpomalování metabolismu, ukládání tuků, kolísání hladiny cukru v krvi a postupný růst váhy a pokládání základů pro všechny problémy, které nadváha a špatná strava zhoršují.

Zdravý životní styl znamená zdravě snídat. 

Jste si vědomi toho, že se stravujete nepravidelně, odbýváte se, jíte ve stresu nebo prostě jíte to, co vám přijde pod ruku, protože nemáte čas jídlo připravit? Nebo prostě nevíte, co si vzít ke snídani, svačině, tak některá jídla vynecháte?
Víte, že je to špatně, protože v práci potřebujete podat maximální výkon, být celý den soustředění, neztrácet energii.

Tento problém se týká lidí různých profesí, ať už to jsou manažeři, obchodníci, pracovníci klientských oddělení. Ale je to i případ maminek na rodičovské dovolené, studentů - všichni tito lidé musí podávat soustředěný permanentní výkon. Nevhodná strava společně se stresem vede k únavě, pocitu vyčerpání, ale i bolestem hlavy, žaludku, trávicím problémům.

I toto umíme řešit. Jednoduchým způsobem dáme do pořádku vaše stravování i kondici.

Nezapomeňte: Špatná výživa, trávicí problémy, nadváha, únava ... to vše začíná při SNÍDANI. Stejně tak při snídani začíná dobrá kondice a pohodový den bez únavy a trávicích potíží.

 

Z vlastní zkušenosti vím, jaké to bylo, když jsem nevěděla, jak správně jíst. Vynechávala jsem snídaně, protože jsem ráno byla unavená a neměla jsem na jídlo chuť. Pak cestou do školy nebo do práce jsem si dala něco v pekařství a k tomu kávu z automatu. O víkendu jsem se zmohla na jogurt a nějaké cereálie. Přes den jsem často tláskala různé věci, bez přemýšlení nad tím, jaké živiny tělu přinesou. Stejně jsem se pořádně neorientovala v tom, jaké živiny a v jakém množství moje tělo potřebovalo. Výsledkem byla únava, nekvalitní vlasy a pleť, občas bolení žaludku a pálení žáhy a v neposlední řadě fňukání nad tím, že se nevejdu do šatů, které mi před půl rokem ještě byly volné.

Dnes vím, po jakých živinách mám koukat, jak si jídlo zorganizovat, jak se rychle a kvalitně najíst. O 25 let později neřeším svoji váhu, kvalitu vlasů a pleti, únavu nebo trávicí problémy. Ne že bych rezignovala, ale moje tělo funguje lépe než tehdy. Protože vím jak na to. Pomohu i vám s kondiční stravou a doplněním živin.